niedziela, 1 kwietnia 2012

"Napiszcie mi na granicie: był wolny i znał cenę"



Już tak już jest, że to co dla jednych jest sufitem dla innych jest podłogą. To nie pierwszy raz kiedy ktoś mi mówi, że coś się nie uda, że to "bez sensu" i żebym odpuścił. Dumny jestem głównie z tego, że po raz kolejny ich nie posłuchałem. Ilekroć zaczynałem coś nowego, to nigdy nie wiedziałem jak to się skończy - teraz też nie wiem, wiem jednak, że mam za sobą ludzi, którzy mi ufają i którzy będą ze mną walczyć do końca. To z nich jestem najbardziej dumny. Porażki zdarzają się zawsze, lecz to co odróżnia gladiatora od niewolnika jest to czy jest w stanie się na nich uczyć i szybko zbierać z gleby. Zbyt dużo rzeczy zrobiłem w swoim życiu by opierać się na spekulacjach "pseudo przyjaciół". Amen.

cytat dnia: " Dam Ci jedno takie słowo, które zburzy mur ..." - Sweet Noise





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz